АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ-Оқыту әдістемесі

компьютермен тапсыратын кезде мына батырманы басыңыз толық экранда тапсырасыз

1 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Сабақты зерттеудің алғашқы қадамын көрсетіңіз

2 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Дарынды және талантты балалардың анықтау өлшемдерінің ішіндегі «өзбілімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін сипаттама

3 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Кохлберг бойынша ережелерді абсолютті және мызғымас деп қабылдайтын моральдік пайымдау кезеңі

4 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Курс тарауы аяқталғаннан кейін окушылардын өз бетімен орындайтын лабораториялык жұмысынын кешендіс

5 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Тәрбие әдісі

 

6 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Ата - анасынан ұрпақтарына қандай да бір белгілер мен ерекшеліктердің берілуі

7 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың  алған ақпаратты 30 % есте сақтауы үшін

8 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын сынақтан өткізу сұрақ қою мысалы?

9 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Оқушының оқудағы шынайы жетісігінің көрсеткіші

10 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі факторларының бірі

11 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Жинақтау, бағалау деңгейіндегі тапсырмаларға бағытталған сұрақ

12 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Мұғалімнің кәсіби педагогикалық мәдениеті

13 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Білім беру саласындағы практик-маман сөзсіз қабылдайтын, мінсіз қоғамның бейнесін іске асыруға бағытталған праксис нысаны

14 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Оқытудағы қарым-қатынасты бірсарындылықтан арылтып, оқушының білім алуын алға жылжытатын белсенді әрекет

15 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Мұғалімдердің рефлексиялық оқыту тұрғысынан қолданылатын дағдылардың бірі

16 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Педагогиканы оқыту принциптері

17 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Педагогиканың ғылым ретіндегі қызметі

18 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Оқытудың сөздік әдісі

19 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

C. Н. Лысенкова технологиясының ерекшелігі

20 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Педагогиканы оқытудағы практикалық әдістер тобына жатады

21 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Бір тараптың екінші тараптың меншігіне немесе басқаруына ақша, бағалы қағаздар беруге міндеттелуі қарастырылатын шарт:

22 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің 293-бабында белгіленген қылмыс:

23 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Жекебас бостандығына қарсы қылмыстық құқықбұзушылыққа жатпайды:

24 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Акционерлік қоғамның артықшылығы 

25 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Мамандандырылған банктердің ерекшелігі

26 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Кәсіпкерлікті дамытудың әлеуметтік-мәдени факторы

27 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Саяси жүйенің нормативтік элементі

28 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Саяси жүйенің мәдени элементі 

29 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің 320-бабында белгіленген қылмыс:

30 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

«Пара беру» қылмысы белгіленген Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің бабы:

31 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Жерді бүлдіргені үшін жауапкершілікті белгілейтін Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің бабы:

32 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Авторлық құқықтың объектілері болып табылмайды:

33 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Құмар ойындарға, бәс тігуге, спирттік ішімдіктерге немесе есiрткi заттарға салыну салдарынан әрекет қабiлетi шектеулi деп танылған азамат келтiрген зиянды зиян келтiрушiнiң өзi жалпы негiздерде өтейдi:

34 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Міндеттеменің туындауына ықпал ететін заңды факт:

35 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Біржақты шарт:

36 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Тұрғын үйді жалға алушының міндеттеріне жатпайды:

37 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Пара алушыға және пара берушіге пара алу және беру туралы олардың арасындағы келісімге қол жеткізуге немесе оны іске асыруға ықпал ететін адам:

38 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

 Қазақстан Республикасы Қылмыстық кодексінің 367-бабында белгіленген қылмыс:

39 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Айырбас шартының басты ерекшелігі:

40 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Қазақстан Республикасы азаматтық институтының негізгі қайнар көздеріне жатпайды:

41 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Экономикалық қызметті бағыттау және ұйымдастыру орталықтанжоспарлы жүргізілетін, мемлекет тарапынан басқарылатын жәнеқадағаланатын экономикалық жүйе:

42 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Саяси мәдениеттің негізгі типтерінің бірі:

43 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Элитаның қалыптасуында гильдиялар жүйесінің артықшылығы:

44 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

 Қазақ КСР-4 президенті қызметін тағайындау туралы заң қабылданғанжыл:

45 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Қоғам өмірінің әлеуметтік аясына кіретін жүйесі:

46 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Ой, ақпарат, идея атты түсініктер тән қарым-қатынастың жағы:

47 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Адамның биологиялық сипатын зерттейтін ғылым:

48 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Нақты тауарды сатушылар мен оны сатып алушылардың басын қосатын механизм

49 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Адам өмірінің «себеп-салдарлығы» түсінігі

50 / 50

Рубрика: АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ

Қоғамдық орындарда қызмет бабымен болатын қарым-қатынас

Ваша оценка