Математика -Оқыту әдістемесі
компьютермен тапсыратын кезде мына батырманы басыңыз толық экранда тапсырасыз
1 / 50
Рубрика: Оқыту әдістемесі
Бәсекелестікке құрылғандықтан, топ ортақ шешімге келе алмайтын әңгіме түрін көрсетіңіз
2 / 50
Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі
3 / 50
Дарынды және талантты балалардың анықтау өлшемдерінің ішіндегі «өзбілімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін сипаттама
4 / 50
Оқытудың тәжірибе үлгісі және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен «ұсыну және сұхбаттасу» аспектілері арасындағы сәйкестік
5 / 50
Қайта-қайта орындалатын практикалық әрекетке машықтану
6 / 50
Зерттеушілік әңгімеге тән белгілер
7 / 50
Дарынды және талантты балалардын анықтау өлшемдерінің ішіндегі «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін сипаттама
8 / 50
Ата - анасынан ұрпақтарына қандай да бір белгілер мен ерекшеліктердің берілуі
9 / 50
Баламалы шарттардың және іс-әрекет жоспарларынын болжамды шынайы әсерлерін көрсету үшін қолданылады
10 / 50
Оқу үшін бағалаудың мақсаты
11 / 50
«Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем
12 / 50
13 / 50
Сұрақ қою
14 / 50
15 / 50
Оқыту мен тәрбие жұмыстарын белгілі мақсатпен ұйымдастыру мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеттерінің үнемі жоспарлы түрде өтуіне әсер ететін
16 / 50
Мұғалімнің кәсіби педагогикалық мәдениеті
17 / 50
Барлық оқушылардың оқу ептілігі және білім , дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы
18 / 50
Оқытудағы қарым-қатынасты бірсарындылықтан арылтып, оқушының білім алуын алға жылжытатын белсенді әрекет
19 / 50
Бұрынғы материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеу мақсатында қойылатын қарапайым сұрақ
20 / 50
C. Н. Лысенкова технологиясының ерекшелігі
21 / 50
Рубрика: МАТЕМАТИКА
Дұрыс 18-бұрыштың әрбір бұрышының градустық өлшемін табыңыз
22 / 50
Үш учаскенің ауданы 60га. Бірінші учаскенің ауданы барлығыныңауданының 25%-не тең. Екінші және үшінші учаскелердің аудандарыныңқатынастары 4:5-ке қатынасындай. Учаскелердің әрқайсысының ауданынтабыңыз
23 / 50
Квадраттың қабырғалары 25%-ке ұзартылған. Квадраттың ауданықанша процентке көбейеді?
24 / 50
Параллелограммның қабырғалары 3 және 7 сандарына пропорционал. Егер параллелограммның периметрі 18 см болса, онда кіші қабырғасының ұзындығын табыңыз
25 / 50
Шаршыға іштей және сырттай сызылған шеңберлермен шектелген сақинаның ауданын табыңыз. Шаршының қабырғасы 20-ға тең.
26 / 50
Екі сабада 180 л қымыз бар. Бірінші сабадағы қымыздың 10%-ын екінші сабаға құйғанда екі сабада бірдей мөлшерде қымыз болады. Алғашқыда екінші сабада қанша литр қымыз болғанын табыңыз
27 / 50
a-b=1 және a+b=2"> a+b=2 болса, онда a²-b² a2−b2"> өрнегінің мәнін табыңыз.
28 / 50
Туристердің 15-і қазақ тілін, 12-сі ағылшын тілін біледі, ал олардың 5-еуі қазақ тілін де, ағылшын тілін де біледі. Туристердің санын анықтаңыз.
29 / 50
Конустың биіктігі 8 м, табан радиусы 3 м болса, көлемі неге тең
30 / 50
Дұрыс үшбұрыш пен дұрыс алтыбұрыштың қабырғалары бір-біріне тең. Олардың аудандарының қатынасын табыңыз
31 / 50
Теңсіздікті шешіңіз
32 / 50
Есептеңіз
33 / 50
Тауық бір уыс бидайды 1 сағатта, кептер 2 сағатта, ал шымшық 3 сағатта жеп бітіреді. Олар үшеуі бірігіп, осы бидайды неше сағатта жеп бітіретінін табыңыз
34 / 50
Теңсіздіктер жүйесін шешіңіз
35 / 50
Ұзындығы 136 км жолдың қандай да бір бөлігін жұмысшылардың бірінші бригадасы 3 күнде, қалған жолды екінші бригада 5 күнде жөндейді. Әр бригаданың күнделікті істейтін жұмыс мөлшері бірдей, онда бірінші бригада жолдың қанша км бөлігін жөндейтінін табыңыз.
36 / 50
Төбелері А(1;1), В(5:1) және С(3;4) нүктелерінде орналасқан үшбұрыш берілген. Осы үшбұрыштың координаталар бас нүктесіне қатысты В төбесіне симметриялы нүктенің координатасын табыңыз.
37 / 50
AВСD квадратының қабырғасының ұзындығы 3-ке тең. AD-CB скаляр көбейтіндісін табыңыз.
38 / 50
Ойланған сан 4 есе арттырылды. Шыққан көбейтіндінің мәні 128-ге кемітіліп, нәтижені 13 санына көбейткенде 52 саны шықты. Ойланған санды табыңыз.
39 / 50
Алтын мен күмістің қоспасынан қорытпа дайындалды. Ондағы алтынның массасының күмістің массасына қатынасы 5:7 қатынасындай. Қорытпадағы алтын күмістен 8 г-ға кем. Қорытпадағы алтынның массасының (г) квадратын табыңыз
40 / 50
Арақашықтығы 528 км болатын екі қаладан бір мезгілде қарама-қарсы бағытта мотоцикл мен жылдамдығы одан 20%-ға артық жеңіл машина жолға шықты. Екеуі 4 сағаттан кейін кездесті. Мотоциклдің жылдамдығын және жеңіл машинаның жылдамдығын табыңыз
41 / 50
С нүктесі АВ кесіндісін 1:3 қатынасындай бөледі. А(2; -4;6)және С(4;-6;1) нүктелерінің координаталары белгілі болса, В нүктесінің координаталарын табыңыз
42 / 50
Теңсіздіктің бүтін шешімдерінің қосындысын табыңыз: (x +4)*(x-2)(x-5)' <0
43 / 50
Тікбұрышты үшбұрыш катеттерінің гипотенузадағы проекциялары 36 дм және64 дм. Катеттерді табыңыз.
44 / 50
Тең бүйірлі трапецияның табандары 11 дмжәне 23 дм, бүйір қабырғасы 10 дм болса,биіктігін табыңыз.
45 / 50
Бақтағы ағаштардың 84% -ы жемісағаштары, оның 25% - ы алма ағаштары.Бақтағы ағаштардың неше пайызы алма ағаштары болатынын анықтаңыз
46 / 50
Теңдеуді шешіңіз: |3x – 6| = 3
47 / 50
Кубтың диагоналі 12 см. Кубтың көлемін табыңыз
48 / 50
Көбейткіштерге жіктеңіз:y^4+y^3+y
49 / 50
Центрі О болатын шеңберге одан тыс жатқан С нүктесінен СЕ жанамасы жүргізілген. Синүктесі мен О нүктесінің арақашықтығы 6 см болса, СОЕ бұрышының шамасы 30° болса, шеңбер радиусын табыңыз
50 / 50
Арифметикалық прогрессияда а5=8,7 және а8=12,3 берілген. Оcы тізбектің d мен a1 табыңыз.
Ваша оценка