Математика -Оқыту әдістемесі

компьютермен тапсыратын кезде мына батырманы басыңыз толық экранда тапсырасыз

1 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Бәсекелестікке құрылғандықтан, топ ортақ шешімге келе алмайтын әңгіме түрін көрсетіңіз

2 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Сабақты зерттеу тәсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі

3 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Дарынды және талантты балалардың анықтау өлшемдерінің ішіндегі «өзбілімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін сипаттама

4 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Оқытудың тәжірибе үлгісі және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен «ұсыну және сұхбаттасу» аспектілері арасындағы сәйкестік

5 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Қайта-қайта орындалатын практикалық әрекетке машықтану

6 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Зерттеушілік әңгімеге тән белгілер

7 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Дарынды және талантты балалардын анықтау өлшемдерінің ішіндегі «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін сипаттама

8 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Ата - анасынан ұрпақтарына қандай да бір белгілер мен ерекшеліктердің берілуі

9 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Баламалы шарттардың және іс-әрекет жоспарларынын болжамды шынайы әсерлерін көрсету үшін қолданылады

10 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Оқу үшін бағалаудың мақсаты

11 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

«Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем

12 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Белгілі бір қасиеттерді қалыптастыру мақсатымен тәрбиеленушінің сезіміне,мінез-құлқынаықпал ету амалдары

13 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Сұрақ қою

14 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Ғылыми-танымдық іс-әрекет амалдары, формалары, тәсілдері

15 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Оқыту мен тәрбие жұмыстарын белгілі мақсатпен ұйымдастыру мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеттерінің үнемі жоспарлы түрде өтуіне әсер ететін

16 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Мұғалімнің кәсіби педагогикалық мәдениеті

17 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Барлық оқушылардың оқу ептілігі және білім , дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы

18 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Оқытудағы қарым-қатынасты бірсарындылықтан арылтып, оқушының білім алуын алға жылжытатын белсенді әрекет

19 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Бұрынғы материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеу мақсатында қойылатын қарапайым сұрақ

20 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

C. Н. Лысенкова технологиясының ерекшелігі

21 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

Дұрыс 18-бұрыштың әрбір бұрышының градустық өлшемін табыңыз

22 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

Үш учаскенің ауданы 60га. Бірінші учаскенің ауданы барлығыныңауданының 25%-не тең. Екінші және үшінші учаскелердің аудандарыныңқатынастары 4:5-ке қатынасындай. Учаскелердің әрқайсысының ауданынтабыңыз

23 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

Квадраттың қабырғалары 25%-ке ұзартылған. Квадраттың ауданықанша процентке көбейеді?

24 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

Параллелограммның қабырғалары 3 және 7 сандарына пропорционал. Егер параллелограммның периметрі 18 см болса, онда кіші қабырғасының ұзындығын табыңыз

25 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

Шаршыға іштей және сырттай сызылған шеңберлермен шектелген сақинаның ауданын табыңыз. Шаршының қабырғасы 20-ға тең.

26 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

Екі сабада 180 л қымыз бар. Бірінші сабадағы қымыздың 10%-ын екінші сабаға құйғанда екі сабада бірдей мөлшерде қымыз болады. Алғашқыда екінші сабада қанша литр қымыз болғанын табыңыз

27 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

a-b=1 және a+b=2"> a+b=2 болса, онда a²-b² a2b2">  өрнегінің мәнін табыңыз.

28 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

Туристердің 15-і қазақ тілін, 12-сі ағылшын тілін біледі, ал олардың 5-еуі қазақ тілін де, ағылшын тілін де біледі. Туристердің санын анықтаңыз.

29 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

Конустың биіктігі 8 м, табан радиусы 3 м болса, көлемі неге тең

30 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

Дұрыс үшбұрыш пен дұрыс алтыбұрыштың қабырғалары бір-біріне тең. Олардың аудандарының қатынасын табыңыз

31 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

Теңсіздікті шешіңіз

32 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

 

Есептеңіз

33 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

Тауық бір уыс бидайды 1 сағатта, кептер 2 сағатта, ал шымшық 3 сағатта жеп бітіреді. Олар үшеуі бірігіп, осы бидайды неше сағатта жеп бітіретінін табыңыз

34 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

Теңсіздіктер жүйесін шешіңіз

35 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

Ұзындығы 136 км жолдың қандай да бір бөлігін жұмысшылардың бірінші бригадасы 3 күнде, қалған жолды екінші бригада 5 күнде жөндейді. Әр бригаданың күнделікті істейтін жұмыс мөлшері бірдей, онда бірінші бригада жолдың қанша км бөлігін жөндейтінін табыңыз.

36 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

Төбелері А(1;1), В(5:1) және С(3;4) нүктелерінде орналасқан үшбұрыш берілген. Осы үшбұрыштың координаталар бас нүктесіне қатысты В төбесіне симметриялы нүктенің координатасын табыңыз.

37 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

AВСD квадратының қабырғасының ұзындығы 3-ке тең. AD-CB скаляр көбейтіндісін табыңыз.

38 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

Ойланған сан 4 есе арттырылды. Шыққан көбейтіндінің мәні 128-ге кемітіліп, нәтижені 13 санына көбейткенде 52 саны шықты. Ойланған санды табыңыз.

39 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

Алтын мен күмістің қоспасынан қорытпа дайындалды. Ондағы алтынның массасының күмістің массасына қатынасы 5:7 қатынасындай. Қорытпадағы алтын күмістен 8 г-ға кем. Қорытпадағы алтынның массасының (г) квадратын табыңыз

40 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

Арақашықтығы 528 км болатын екі қаладан бір мезгілде қарама-қарсы бағытта мотоцикл мен жылдамдығы одан 20%-ға артық жеңіл машина жолға шықты. Екеуі 4 сағаттан кейін кездесті. Мотоциклдің жылдамдығын және жеңіл машинаның жылдамдығын табыңыз

41 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

С нүктесі АВ кесіндісін 1:3 қатынасындай бөледі. А(2; -4;6)және С(4;-6;1) нүктелерінің координаталары белгілі болса, В нүктесінің координаталарын табыңыз

42 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

Теңсіздіктің бүтін шешімдерінің қосындысын табыңыз: (x +4)*(x-2)(x-5)' <0

43 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

Тікбұрышты үшбұрыш катеттерінің гипотенузадағы проекциялары 36 дм және64 дм. Катеттерді табыңыз.

44 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

Тең бүйірлі трапецияның табандары 11 дмжәне 23 дм, бүйір қабырғасы 10 дм болса,биіктігін табыңыз.

45 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

Бақтағы ағаштардың 84% -ы жемісағаштары, оның 25% - ы алма ағаштары.Бақтағы ағаштардың неше пайызы алма ағаштары болатынын анықтаңыз

46 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

Теңдеуді шешіңіз: |3x – 6| = 3

47 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

Кубтың диагоналі 12 см. Кубтың көлемін табыңыз

48 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

Көбейткіштерге жіктеңіз:y^4+y^3+y

49 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

Центрі О болатын шеңберге одан тыс жатқан С нүктесінен СЕ жанамасы жүргізілген. Синүктесі мен О нүктесінің арақашықтығы 6 см болса, СОЕ бұрышының шамасы 30° болса, шеңбер радиусын табыңыз

50 / 50

Рубрика: МАТЕМАТИКА

Арифметикалық прогрессияда а5=8,7 және а8=12,3 берілген. Оcы тізбектің d мен a1 табыңыз.

Ваша оценка