Қазақ тілі мен әдебиеті -Оқыту әдістемесі

компьютермен тапсыратын кезде мына батырманы басыңыз толық экранда тапсырасыз

1 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Ең үздік оқушыларды анықтаудағы күрделілікке деген сүйіспеншілік сенімді өлшемінің сипаттамасы (Фриман)

2 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Оқуды жақсарту мүмкіндіктерін, сондай-ақ осы мүмкіндіктерді іске асыру әдістері мен түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі

3 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі

4 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті

5 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Қайта-қайта орындалатын практикалық әрекетке машықтану

6 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Окушыларға анағұрлым толык жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін сұрақ қою түрі

7 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Оқушылардың білім, дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы

8 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Дарынды және талантты балалардын анықтау өлшемдерінің ішіндегі «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін сипаттама

9 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Н.Мерсер бойынша кумулятивтік әңгіменің сипаттамасын көрсетіңіз

10 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Тәрбиеленушініңқоғамдық мораль талаптарына сай санасына (сезіміне,әдет-қылығына,мақсат бағытына жүйелі түрде ықпал ету

11 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Сұрақ қою

12 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі факторларының бірі

13 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын түрткі болу сұрақ қою мысалы

14 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Мұғалімнің кәсіби педагогикалық мәдениеті

15 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Барлық оқушылардың оқу ептілігі және білім , дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы

16 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Оқытудың сөздік әдісі

17 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

C. Н. Лысенкова технологиясының ерекшелігі

18 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Педагогиканы оқытудағы практикалық әдістер тобына жатады

19 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Ұстаздың кәсіби педагогикалық мәдениеті

20 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Балаға шамасына, мүмкіндігіне, қабілетіне сәйкес берілетін тапсырма түрі

21 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ТІЛІ

 Риторикалық сұрақтың қолданылу себебі:

22 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ТІЛІ

Әңгімелеу мәтіні

23 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ТІЛІ

Жоспарсыз қарапайым сөз қақтығысы:

24 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ТІЛІ

Қыстырма сөздерді табыңыз:

25 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ТІЛІ

Пікіралмасуды ұйымдастырудағы екінші мәселе:

26 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ТІЛІ

Өлеңмен кезектесе айтылатын сөз жарысы:

27 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ТІЛІ

Сөзталас қай тілден енген сөз:

28 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ТІЛІ

Пікірталасқа қатысушыға қойылатын талапқа жатпайтын қатар:

29 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ТІЛІ

 Қазақ халқының ұлттық ұғымына жақын пікірталас түрі:

30 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ТІЛІ

Күрделі есептік сан есімді көрсетіңіз

31 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ТІЛІ

Түбір сөзді табыңыз

32 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ТІЛІ

Мақалды анықтаңыз

33 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ТІЛІ

Сөздердің байланысу түрі

34 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ТІЛІ

Ілгерінді ықпалды сөз

35 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ТІЛІ

Тасымалданбайтын буыны бар сөздер қатары

36 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ

«Алтынды, күмісті, дақылды, жібекті соншама шексіз беріп жатқан табғаш халқының сөзі тәтті, бұйымы асыл еді» Үзіндідегі көріктеу құралын көрсетіңіз

37 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ

 Әдебиет пен өнерде өмір құбылыстарын шынайы қалпында, нақтылық белгілерін сақтай отырып, жинақтап бейнелейтін көркемдік әдіс

38 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ

М.Әуезовтің «Қорғансыздың күні» әңгімесінің басты кейіпкері

39 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ

Қ.Аманжоловтың аудармасы

40 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ

Жазушы жасаған Ұлпан бейнесін анықтаңыз

41 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ

«Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр» сюжеті ауыз әдебиетіндегі қай жырдың сюжетіне ұқсас екенін табыңыз

42 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ

Абайдың туған ағасы

43 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ

М. Әуезовтің жарты ғасырлық оқиғаны қамтитын шығармасы

44 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ

19 - ғасырда Орыс жағрафиялық қоғамының толық мүшесі болған қазақ

45 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ

Ғ. Мүсіреповтің «Ер ана» әңгімесіндегі кейіпкерді табыңыз

46 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ

Бұқар жыраудың «Керей, қайда барасың?» толғауындағы негізгі мәселе

47 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ

«Қамбар батыр» жырындағы Назым қыздың ерекшелігі

48 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ

Қ.Мырза Әлидің экологиялық мәселелерге арналған туындысы

49 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ

Ілияс Есенберлиннің Кенесары бастаған қозғалысты - сипаттайтын романы

50 / 50

Рубрика: ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ

«Қазақта бұрын роман жоқ еді. Біздің арамызда қазақша бірінші роман жазып шығарған Міржақып Дулатов болды...» деген пікір иесі

Ваша оценка