Қазақ тілі мен әдебиеті -Оқыту әдістемесі
компьютермен тапсыратын кезде мына батырманы басыңыз толық экранда тапсырасыз
1 / 50
Рубрика: Оқыту әдістемесі
Ең үздік оқушыларды анықтаудағы күрделілікке деген сүйіспеншілік сенімді өлшемінің сипаттамасы (Фриман)
2 / 50
Оқуды жақсарту мүмкіндіктерін, сондай-ақ осы мүмкіндіктерді іске асыру әдістері мен түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі
3 / 50
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі
4 / 50
Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті
5 / 50
Қайта-қайта орындалатын практикалық әрекетке машықтану
6 / 50
Окушыларға анағұрлым толык жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін сұрақ қою түрі
7 / 50
Оқушылардың білім, дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы
8 / 50
Дарынды және талантты балалардын анықтау өлшемдерінің ішіндегі «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін сипаттама
9 / 50
Н.Мерсер бойынша кумулятивтік әңгіменің сипаттамасын көрсетіңіз
10 / 50
Тәрбиеленушініңқоғамдық мораль талаптарына сай санасына (сезіміне,әдет-қылығына,мақсат бағытына жүйелі түрде ықпал ету
11 / 50
Сұрақ қою
12 / 50
Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі факторларының бірі
13 / 50
Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын түрткі болу сұрақ қою мысалы
14 / 50
Мұғалімнің кәсіби педагогикалық мәдениеті
15 / 50
Барлық оқушылардың оқу ептілігі және білім , дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы
16 / 50
Оқытудың сөздік әдісі
17 / 50
C. Н. Лысенкова технологиясының ерекшелігі
18 / 50
19 / 50
20 / 50
Балаға шамасына, мүмкіндігіне, қабілетіне сәйкес берілетін тапсырма түрі
21 / 50
Рубрика: ҚАЗАҚ ТІЛІ
Риторикалық сұрақтың қолданылу себебі:
22 / 50
Әңгімелеу мәтіні
23 / 50
Жоспарсыз қарапайым сөз қақтығысы:
24 / 50
Қыстырма сөздерді табыңыз:
25 / 50
Пікіралмасуды ұйымдастырудағы екінші мәселе:
26 / 50
Өлеңмен кезектесе айтылатын сөз жарысы:
27 / 50
Сөзталас қай тілден енген сөз:
28 / 50
Пікірталасқа қатысушыға қойылатын талапқа жатпайтын қатар:
29 / 50
Қазақ халқының ұлттық ұғымына жақын пікірталас түрі:
30 / 50
Күрделі есептік сан есімді көрсетіңіз
31 / 50
Түбір сөзді табыңыз
32 / 50
Мақалды анықтаңыз
33 / 50
Сөздердің байланысу түрі
34 / 50
Ілгерінді ықпалды сөз
35 / 50
Тасымалданбайтын буыны бар сөздер қатары
36 / 50
Рубрика: ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ
«Алтынды, күмісті, дақылды, жібекті соншама шексіз беріп жатқан табғаш халқының сөзі тәтті, бұйымы асыл еді» Үзіндідегі көріктеу құралын көрсетіңіз
37 / 50
Әдебиет пен өнерде өмір құбылыстарын шынайы қалпында, нақтылық белгілерін сақтай отырып, жинақтап бейнелейтін көркемдік әдіс
38 / 50
М.Әуезовтің «Қорғансыздың күні» әңгімесінің басты кейіпкері
39 / 50
Қ.Аманжоловтың аудармасы
40 / 50
Жазушы жасаған Ұлпан бейнесін анықтаңыз
41 / 50
«Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр» сюжеті ауыз әдебиетіндегі қай жырдың сюжетіне ұқсас екенін табыңыз
42 / 50
Абайдың туған ағасы
43 / 50
М. Әуезовтің жарты ғасырлық оқиғаны қамтитын шығармасы
44 / 50
19 - ғасырда Орыс жағрафиялық қоғамының толық мүшесі болған қазақ
45 / 50
Ғ. Мүсіреповтің «Ер ана» әңгімесіндегі кейіпкерді табыңыз
46 / 50
Бұқар жыраудың «Керей, қайда барасың?» толғауындағы негізгі мәселе
47 / 50
«Қамбар батыр» жырындағы Назым қыздың ерекшелігі
48 / 50
Қ.Мырза Әлидің экологиялық мәселелерге арналған туындысы
49 / 50
Ілияс Есенберлиннің Кенесары бастаған қозғалысты - сипаттайтын романы
50 / 50
«Қазақта бұрын роман жоқ еді. Біздің арамызда қазақша бірінші роман жазып шығарған Міржақып Дулатов болды...» деген пікір иесі
Ваша оценка