Психология -Оқыту әдістемесі
компьютермен тапсыратын кезде мына батырманы басыңыз толық экранда тапсырасыз
1 / 50
Рубрика: Оқыту әдістемесі
Дарынды және талантты балалардың анықтау өлшемдерінің ішіндегі «өзбілімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін сипаттама
2 / 50
Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тезжүзеге асыра алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем
3 / 50
Оқуды жақсарту мүмкіндіктерін, сондай-ақ осы мүмкіндіктерді іске асыру әдістері мен түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі
4 / 50
Кохлберг бойынша ережелерді абсолютті және мызғымас деп қабылдайтын моральдік пайымдау кезеңі
5 / 50
Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым
6 / 50
Дарынды және талантты балалардын анықтау өлшемдерінің ішіндегі «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін сипаттама
7 / 50
Бақылаудың ауызша әдістері
8 / 50
Толық жауап беруге,өз ойларын анық білдіруге,өз идеяларын дамытуға көмектесетін және тапсырманы орындау барысында бағдар беретін сұрақ
9 / 50
«Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем
10 / 50
Оқытудың түсініктілік принципі
11 / 50
Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын басқаға бағыттау сұрақ қою мысалы
12 / 50
Оқушылардың алғашқы жауабын алу үшін және олардың жауабын түзетуге сұрақ түрі
13 / 50
14 / 50
Мұғалімнің кәсіби педагогикалық мәдениеті
15 / 50
Тақырыпты оқуға уақыттың жалпы мөлшерін көрсетумен білім, іскерлік, дағдылардың мазмұнын ашатын нормативтік құжат
16 / 50
Оқытудың, білім берудің және дамудың өзара байланысы
17 / 50
Барлық оқушылардың оқу ептілігі және білім , дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы
18 / 50
Тыңдаушы өзіне қарағанда сөз сөйлеушіге көбірек құлақ асып, барлық сезімдер әрекетте болатын тыңдалым түрі
19 / 50
Оқытудың сөздік әдісі
20 / 50
21 / 50
Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ
Өнер, мәдениет әлеміндегі шығармашылықтың түпкі негіз
22 / 50
Әрқандай бейне даңа байланыстар мен қатынастар негізінде жасалған қиял түрінде іске асады - деген ғалым
23 / 50
Қиял бейнелерінің ес, елестен айырмашылығы
24 / 50
Аффект ұғымын анықтайды
25 / 50
Формативтік және жиынтық бағалау мақсаты арасындағы айырмашылық...... жылдан бастап белгіленген, бірақ берілген екі терминнің мәнін нақты анықталмаған.
26 / 50
«Мен» тұжырымдамасының компоненттері -
27 / 50
«Алты ойлау қалпағы» стратегиясының авторы
28 / 50
Сабақтың негізгі кезеңдері
29 / 50
Оқудың үш стратегияларын атап көрсеткен ғалым
30 / 50
Көрінбейтін оқудың негізін қалаған -
31 / 50
Дарын, қабілет және әлеуеттік шаманы толық көрсете білу -
32 / 50
«Мен» тұжырымдамасының авторы -
33 / 50
«Мұғалімнің үш көмекшісі» ілімінің негізін салушы -
34 / 50
СБТ дегеніміз -
35 / 50
Мазмұнды оқу дегеніміз -
36 / 50
«Менің әдістеріммен мұғалім аз оқытады және көп қадағалайды» деген қанатты сөз -
37 / 50
Ақ ойлау қалпағы нені білдіреді?
38 / 50
Қабылдау процесінің қасиеті болып табылады
39 / 50
Затты тану және затпен қатынасқа байланысты дамуында, қоршаған ортамен қарым-қатынаста жаңа өзгерістер пайда болатын процессті сипаттайтын жас кезеңі:
40 / 50
Психикалық ауытқу себебін түзетуге бағытталған психокоррекция түрі:
41 / 50
Арнайы психологиялық түзету, жеке психологиялық түзету, жалпы психологиялық түзету қандай қасиеті бойынша топтастырылады?
42 / 50
Адамның организміндегі сандық және сапалық өзгерісі
43 / 50
Белгілі бір өмірлік жағдайларда, адамның психикалық ерекшеліктерінің тұрақты даралық үйлесімділігі
44 / 50
Педагогикалық психология ғылымының жаңа бағыты
45 / 50
Біршама тұрақты, құрамы жағынан саны онша көп емес, бір-бірімен тікелей қарым-қатынас жасап отыратын ортақ мақсатқа ұмтылған адамдардың бірлестігі
46 / 50
«Психология негізінде» оқу білімді меңгеру деген жан-жақты сипаттамасын зерттеген
47 / 50
Психологияда «жан мен тәннің өзара қатынастары заңдылықтарын зерттеу маңызды, бірақ олар ой ісәрекеті мен санаға жол береді» тұжырымы қандай бағытқа тән?
48 / 50
Бағытталған әрекет нәтижесі
49 / 50
Педагогикалық психологияның міндеті
50 / 50
Бір мезгілде бірнеше объектінің қабылдану ерекшелігі:
Ваша оценка