Психология -Оқыту әдістемесі

компьютермен тапсыратын кезде мына батырманы басыңыз толық экранда тапсырасыз

1 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Дарынды және талантты балалардың анықтау өлшемдерінің ішіндегі «өзбілімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін сипаттама

2 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тезжүзеге асыра алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем

3 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Оқуды жақсарту мүмкіндіктерін, сондай-ақ осы мүмкіндіктерді іске асыру әдістері мен түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі

4 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Кохлберг бойынша ережелерді абсолютті және мызғымас деп қабылдайтын моральдік пайымдау кезеңі

5 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Сабақты зерттеу тәсіліне қатысты дұрыс тұжырым

6 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Дарынды және талантты балалардын анықтау өлшемдерінің ішіндегі «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін сипаттама

7 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Бақылаудың ауызша әдістері

8 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Толық жауап беруге,өз ойларын анық білдіруге,өз идеяларын дамытуға көмектесетін және тапсырманы орындау барысында бағдар беретін сұрақ

9 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

«Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем

10 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Оқытудың түсініктілік принципі

11 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын басқаға бағыттау сұрақ қою мысалы

12 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Оқушылардың алғашқы жауабын алу үшін және олардың жауабын түзетуге сұрақ түрі

13 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Жинақтау, бағалау деңгейіндегі тапсырмаларға бағытталған сұрақ

14 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Мұғалімнің кәсіби педагогикалық мәдениеті

15 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Тақырыпты оқуға уақыттың жалпы мөлшерін көрсетумен білім, іскерлік, дағдылардың мазмұнын ашатын нормативтік құжат

16 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Оқытудың, білім берудің және дамудың өзара байланысы

17 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Барлық оқушылардың оқу ептілігі және білім , дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы

18 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Тыңдаушы өзіне қарағанда сөз сөйлеушіге көбірек құлақ асып, барлық сезімдер әрекетте болатын тыңдалым түрі

19 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Оқытудың сөздік әдісі

20 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Ұстаздың кәсіби педагогикалық мәдениеті

21 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

Өнер, мәдениет әлеміндегі шығармашылықтың түпкі негіз

22 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

Әрқандай бейне даңа байланыстар мен қатынастар негізінде жасалған қиял түрінде іске асады - деген ғалым

23 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

Қиял бейнелерінің ес, елестен айырмашылығы

24 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

Аффект ұғымын анықтайды

 

25 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

Формативтік және жиынтық бағалау мақсаты арасындағы айырмашылық...... жылдан бастап белгіленген, бірақ берілген екі терминнің мәнін нақты анықталмаған.

 

26 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

«Мен» тұжырымдамасының компоненттері -

 

 

27 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

«Алты ойлау қалпағы» стратегиясының авторы

 

28 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

Сабақтың негізгі кезеңдері

29 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

Оқудың үш стратегияларын атап көрсеткен ғалым

 

 

30 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

Көрінбейтін оқудың негізін қалаған -

 

31 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

Дарын, қабілет және әлеуеттік шаманы толық көрсете білу -

 

 

32 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

«Мен» тұжырымдамасының авторы -

 

33 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

«Мұғалімнің үш көмекшісі» ілімінің негізін салушы -

 

34 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

СБТ дегеніміз -

 

 

35 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

Мазмұнды оқу дегеніміз -

36 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

«Менің әдістеріммен мұғалім аз оқытады және көп қадағалайды» деген қанатты сөз -

 

 

37 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

Ақ ойлау қалпағы нені білдіреді?

 

 

38 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

Қабылдау процесінің қасиеті болып табылады

39 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

Затты тану және затпен қатынасқа байланысты дамуында, қоршаған ортамен қарым-қатынаста жаңа өзгерістер пайда болатын процессті сипаттайтын жас кезеңі:

40 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

Психикалық ауытқу себебін түзетуге бағытталған психокоррекция түрі:

41 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

Арнайы психологиялық түзету, жеке психологиялық түзету, жалпы психологиялық түзету қандай қасиеті бойынша топтастырылады?

42 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

Адамның организміндегі сандық және сапалық өзгерісі

43 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

Белгілі бір өмірлік жағдайларда, адамның психикалық ерекшеліктерінің тұрақты даралық үйлесімділігі

44 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

Педагогикалық психология ғылымының жаңа бағыты

45 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

Біршама тұрақты, құрамы жағынан саны онша көп емес, бір-бірімен тікелей қарым-қатынас жасап отыратын ортақ мақсатқа ұмтылған адамдардың бірлестігі

46 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

«Психология негізінде» оқу білімді меңгеру деген жан-жақты сипаттамасын зерттеген

47 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

Психологияда «жан мен тәннің өзара қатынастары заңдылықтарын зерттеу маңызды, бірақ олар ой ісәрекеті мен санаға жол береді» тұжырымы қандай бағытқа тән?

48 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

Бағытталған әрекет нәтижесі

49 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

Педагогикалық психологияның міндеті

50 / 50

Рубрика: ПСИХОЛОГИЯ

Бір мезгілде бірнеше объектінің қабылдану ерекшелігі:

Ваша оценка