Бастауыш -Оқыту әдістемесі
компьютермен тапсыратын кезде мына батырманы басыңыз толық экранда тапсырасыз
1 / 50
Рубрика: Оқыту әдістемесі
Іс-әрекеттегі зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны
2 / 50
Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тезжүзеге асыра алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем
3 / 50
Оқып үйренуге деген уәжін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу арқылы арттыратын оқушыны анықтайтын өлшем
4 / 50
Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы
5 / 50
Сабақта оқушыларды суреттер, естелік жазбалары сияқты дәлелдерді жинақтау және топтастыруға тартқанда сын тұрғысынан ойлаудың дамитын дағдысы
6 / 50
Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және кадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік
7 / 50
Оқушылардың білім, дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы
8 / 50
Тәрбие әдісі
9 / 50
Баламалы шарттардың және іс-әрекет жоспарларынын болжамды шынайы әсерлерін көрсету үшін қолданылады
10 / 50
11 / 50
Сұрақ қою
12 / 50
13 / 50
14 / 50
Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын түрткі болу сұрақ қою мысалы
15 / 50
16 / 50
17 / 50
C. Н. Лысенкова технологиясының ерекшелігі
18 / 50
19 / 50
Модуль мақсатқа орайластырылған оқу мазмұны мен оны меңгеру жолдарын біріктірген
20 / 50
Балаға шамасына, мүмкіндігіне, қабілетіне сәйкес берілетін тапсырма түрі
21 / 50
Рубрика: Бастауыш
Мағынасы бір-біріне жуық сөздер
22 / 50
Блэк пен Уильям зерттеулерінде сыныптын «қара жәшік» метафорасы қолданылган. Осы метафораның негізгі идеясын көрсетіңіз ?
23 / 50
Көбейтудің компоненттері
24 / 50
«Алисаның арманы» әңгімесінің авторы
25 / 50
Мына сөйлемнің соңына қойылатын тыныс белгісі ? Жазда мен Астанаға барамын ба
26 / 50
47 жүздік =
27 / 50
«Туған жердің тасы да танымал» атты шығарманың авторы
28 / 50
Екі сөздің қосарлануынан жасалған сөздер
29 / 50
Туған өлке туралы берілетін бөлім
30 / 50
Мына өлең жолдары қай шығармадан Бұтақты бүге балбырап, Көз тартады, көріңіз. Алма піскен албырап, Маужырап барқыт қоңыр күз.
31 / 50
Сын есімнен жасалған туынды етістікті анықта:
32 / 50
Жалаң сөйлемді көрсет:
33 / 50
Менде есімдігі қай септікте тұр
34 / 50
Төмендегі формуламен қандай геометриялық фигураның көлемін табуға болатынын тап: V=abc
35 / 50
« Ұлытау -жер кіндігі Ұлт бірлігін сақтаған!» деген жолдардың авторы
36 / 50
өрнектің мәнін тап: 5ғ х 2
37 / 50
Сұраулы сөйлемге айналдыр: Анаңа көмектесесің …?
38 / 50
Натурал санды бірлікке кемітy дегеніміз –
39 / 50
Артта мұнартқан тау қалды.Сөйлемдегі үстеуді анықтаңыз:
40 / 50
Сөйлем мүшелері құрамына қарай бөлінеді
41 / 50
Баян тауын қорғаған батыр:
42 / 50
Бердібек Соқпақбаевтың өмір сүрген жылдары
43 / 50
Ілік септігінің жалғаулары
44 / 50
Қайран, Қарасазым - ай! - авторын анықтаңыз
45 / 50
Берілген сездердің ішінен көп мағыналы сөзді табыңыз:
46 / 50
Омонимнің анықтамасы
47 / 50
Мәншүкпен қан майдаңда қатар жүріп, соғыс тауқыметін бірге көрген ерлі -зайыпты майдангерлер
48 / 50
Мезгіл үстеу сұрақтары
49 / 50
Туынды сөздері бар қатарын көрсет:
50 / 50
Мына сөйлемнің соңына қойылатын тыныс белгісі Жазда мен Астанаға барамын ба
Ваша оценка