Бастауыш -Оқыту әдістемесі

компьютермен тапсыратын кезде мына батырманы басыңыз толық экранда тапсырасыз

1 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Іс-әрекеттегі зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны

2 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тезжүзеге асыра алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем

3 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Оқып үйренуге деген уәжін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу арқылы арттыратын оқушыны анықтайтын өлшем

4 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы

5 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Сабақта оқушыларды суреттер, естелік жазбалары сияқты дәлелдерді жинақтау және топтастыруға тартқанда сын тұрғысынан ойлаудың дамитын дағдысы

6 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және кадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік

7 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Оқушылардың білім, дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы

8 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Тәрбие әдісі

 

9 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Баламалы шарттардың және іс-әрекет жоспарларынын болжамды шынайы әсерлерін көрсету үшін қолданылады

10 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Педагогиканы оқыту әдістемесінің зерттеу нысаны

11 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Сұрақ қою

12 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Тәрбие жұмысының заңдылықтары

13 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Жаңа материалды өткен материалмен байланыстыруды талап ететін дидактикалық принципі

14 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын түрткі болу сұрақ қою мысалы

15 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Адамгершілік, ақыл-ой, дене тәрбиесі және еңбекке баулу

16 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Педагогиканың ғылым ретіндегі қызметі

17 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

C. Н. Лысенкова технологиясының ерекшелігі

18 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Эстетикалық тәрбиеге қатысты сыныптан тыс жұмыс формалары

19 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Модуль мақсатқа орайластырылған оқу мазмұны мен оны меңгеру жолдарын біріктірген

20 / 50

Рубрика: Оқыту әдістемесі

Балаға шамасына, мүмкіндігіне, қабілетіне сәйкес берілетін тапсырма түрі

21 / 50

Рубрика: Бастауыш

Мағынасы бір-біріне жуық сөздер

22 / 50

Рубрика: Бастауыш

Блэк пен Уильям зерттеулерінде сыныптын «қара жәшік» метафорасы қолданылган. Осы метафораның негізгі идеясын көрсетіңіз ?

23 / 50

Рубрика: Бастауыш

Көбейтудің компоненттері

24 / 50

Рубрика: Бастауыш

«Алисаның арманы» әңгімесінің авторы

25 / 50

Рубрика: Бастауыш

Мына сөйлемнің соңына қойылатын тыныс белгісі ? Жазда мен Астанаға барамын ба

26 / 50

Рубрика: Бастауыш

47 жүздік =

27 / 50

Рубрика: Бастауыш

«Туған жердің тасы да танымал» атты шығарманың авторы

28 / 50

Рубрика: Бастауыш

Екі сөздің қосарлануынан жасалған сөздер

29 / 50

Рубрика: Бастауыш

Туған өлке туралы берілетін бөлім

30 / 50

Рубрика: Бастауыш

Мына өлең жолдары қай шығармадан Бұтақты бүге балбырап, Көз тартады, көріңіз. Алма піскен албырап, Маужырап барқыт қоңыр күз.

31 / 50

Рубрика: Бастауыш

Сын есімнен жасалған туынды етістікті анықта:

32 / 50

Рубрика: Бастауыш

Жалаң сөйлемді көрсет:

33 / 50

Рубрика: Бастауыш

Менде есімдігі қай септікте тұр

34 / 50

Рубрика: Бастауыш

Төмендегі формуламен қандай геометриялық фигураның көлемін табуға болатынын тап: V=abc

35 / 50

Рубрика: Бастауыш

« Ұлытау -жер кіндігі Ұлт бірлігін сақтаған!» деген жолдардың авторы

36 / 50

Рубрика: Бастауыш

өрнектің мәнін тап: 5ғ х 2

37 / 50

Рубрика: Бастауыш

Сұраулы сөйлемге айналдыр: Анаңа көмектесесің …?

38 / 50

Рубрика: Бастауыш

Натурал санды бірлікке кемітy дегеніміз –

39 / 50

Рубрика: Бастауыш

Артта мұнартқан тау қалды.Сөйлемдегі үстеуді анықтаңыз:

40 / 50

Рубрика: Бастауыш

Сөйлем мүшелері құрамына қарай бөлінеді

41 / 50

Рубрика: Бастауыш

Баян тауын қорғаған батыр:

42 / 50

Рубрика: Бастауыш

Бердібек Соқпақбаевтың өмір сүрген жылдары

43 / 50

Рубрика: Бастауыш

Ілік септігінің жалғаулары

44 / 50

Рубрика: Бастауыш

Қайран, Қарасазым - ай! - авторын анықтаңыз

45 / 50

Рубрика: Бастауыш

Берілген сездердің ішінен көп мағыналы сөзді табыңыз:

46 / 50

Рубрика: Бастауыш

Омонимнің анықтамасы

47 / 50

Рубрика: Бастауыш

Мәншүкпен қан майдаңда қатар жүріп, соғыс тауқыметін бірге көрген ерлі -зайыпты майдангерлер

48 / 50

Рубрика: Бастауыш

Мезгіл үстеу сұрақтары

49 / 50

Рубрика: Бастауыш

Туынды сөздері бар қатарын көрсет:

50 / 50

Рубрика: Бастауыш

Мына сөйлемнің соңына қойылатын тыныс белгісі Жазда мен Астанаға барамын ба

Ваша оценка